All in good time ...........

26.12.2011 08:21

S koncem roku 2011, bych si poněkud neskrovně dovolil poukázat  na vlastní hudební prvotinu, kterou jsem dokončil v průběhu měsíce listopadu a jenž  symbolicky nese název „ All in good time“ . Pokud zde hovořím o hudební prvotině, mám tím na mysli jakýsi proces, úsilí, směřování a  možná i cestu, která byla završena   „ zhmotněním“  pocitů a melodií, které jsem na této pouti nějakým způsobem reflektoval a mněl potřebu vyjádřit. Tento proces „zhmotnění“ anebo chcete-li  zaznamenání hudebních nápadů, je pro mne skutečně novum, přestože  k vlastní tvorbě se s pravidelnou nepravidelností vracím již více jak patnáct let .  Proto i tato kompilace,  je jakousi časovou kapslí, jenž obsahuje střípky nenávratně odžitých okamžiků. Skladby, které zde poměrně klidně  stojí vedle sebe, jsem napsal v průběhu posledních deseti let a myslím, že jejich obsah a forma napoví, v jaké části již zmíněné dekády jednotlivé písně vznikaly.  Náladově jsem se album pokusil zkompilovat tak, aby se jednotlivé písně navzájem nerušily……….snad se mi to v rámci možností  zdařilo.  Skladba nástrojů, které se Vám v průběhu poslechu představí je  opravdu pestrá ,neboť jsem pro tyto účely zmobilizoval skupinu hudebních nástrojů, ke kterým má mé ucho z nějakého důvodu vřelejší vztah ( zřejmě srdeční záležitost) .  Tímto bych chtěl poděkovat, všem hudebníkům, kteří se na tomto albu hudebně podíleli a bez jejichž umu, by celkový výsledek postrádal výsledný drive a barevnou rozmanitost………….Special thanks to Tomáš Kahl a Viktor Martinek

Více o albu najdete na webových stránkách www.janresl.com  . Stránky se v současné době dotvářejí a budou obsahovat mp3 ukázky + momentky přímo z natáčení v Královehradeckém studiu AD-Sound.

 

Děkuji za Váš čas a budu se na Vás těšit na některém z příštích koncertů………………………….

 

All the good things in 2012

 

JR